Szolgáltatás, építőipar, kereskedelem

Szolgáltató és kereskedő vállalkozások

Karácsonyi ajándék után kutatva talátam

csupor-b2.jpg

Szokásos fejfájás december közepén, ami minden alkalommal periódikusan ismétlődik, de csak úgy 360 naponta. Nevén nevezve a szindrómát karácsonyi ajándék után való kutatás az internet legutolsó bugyraiban is megtörténik az elmebeteg árak miatt.

Még meg sem fogalmazódott bennem, hogy kinek mit vegyek, úgy gondoltam,hogy vérbeli impulzus vásárló leszek és ha látok valami értelmeset elfogadható áron, aminek még valami értelmét is látom a jövőben, nem csak egy könytámasz szerepet fog betölteni nálunk töltött élete során az ajándéknak szánt tárgy, vagy eszköz.

Két óra kutakodás és szörfölés után már kezdtem leizzadni, hogy nem fogok semmi jó ajándékot találni, amikor valahogy elkeveredtem egy oldalra. Ott megpillantottam valamit, ami elég esélyesnek tűnt arra, hogy megvásároljam.

Sorban vette az akadályokat. Első sorban az elfogadható ára szúrta ki a szemem, aztán feltűnt az is, hogy van törhetetlen verziója is, ami nem más, mint fém bögre karácsonyra ajándéknak. Természetesen találtam pofás kerámia kivitelt is, de ismerve a mosogatási szokásokat itthon, illetve a gyerekek lyukas kezét, így a döntésem a fém bögrékre esett.

Már a fotón láttam, hogy a legjobb eséllyel pályázik arra, hogy kis családunk megbecsült bögréje legyen, így meg is vásároltam itt: Karácsonyi pólók

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozso.blog.hu/api/trackback/id/tr6417994848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása